Se pare ca aceste doua hatch-uri au ceva in comun, starnind probabil si invidie una pe cealalta in acelasi timp. Cei de la Opel au impresionat prin design si oricat ne-am ascunde de impresia facuta la prima vedere, putem comfirma ca masina este o bomba pe patru roti frumoasa si sportiva.
Amatorii de hatch-uri sportive au de ce se bucura: gentiile imense care da o nota de superioritate masinii, design-ul suplu, liniile laterale de jos sau spoilerul fata care exprima sportivitate si duritate.
Ce poate fi sub capota acestei masini? Woow! Un motor de 2 litri, turbo, cei de la Opel fiind putin rezervati, fara prea multe delatii despre numarul de cai putere, o transmisie manuala cu 6 trepte, puntea de fata uimindu-ne cu un diferential controlat electronic.
Ce mai, intr-un cuvant putem spune: geniala masina, fiind conceputa pentru cei tineri fara familie si cu o dozade adrenalina care poate fi satisfacuta prin apasarea predalei de acceleratie.
De aspectul interior ar fi multe de spus, de aceea se pot observa schimbari mari fata de generatia anterioara, bordul , pozitia volanului....etc Asa ca in cele din urma avem numai cuvinte de lauda nu numai pentru acest GTC, ci pentru intreaga gama, de precizat si numarul de vanzari al masinilor in crestere, dar si raiting-ul celor de la Opel care a crescut semnificativ
VW Golf GTI
Hmmm, cei de Vw nu se dezmint, asa ca acest model cu care se mandresc pare a fi un rival pe masura GTC-ului. Daca rostim Vw, atunci rostim fiabilitate.
Chiar daca au fost si vorbe urate la adresa celei de-a sasea generatie, acest GTI ne-ar incanta numai de la prima plimbare prin oras in timp ce face slalom printre masini. Hep, ar fi multe de bifat: blocuri optice, spoiler fata cu prize de aer, praguri sport si spoiler spate cu doua tevi de esapament.
Propulsorul de 2 Litri TSI toarce 210 CP, doar cu 10 cai mai mult ca vechea generatie. In caz ca nu va ajunge 210 CP, puteti miza pe varianta R.
Inca un punct forte al germaniilor este tinuta de drum imbunatatita printr-un nou diferentiar de alunecare limitata si sistemului ACC avand in evidenta taria amortizoarelor, raspunsul acceleratiei si asistarea directiei
In cele din urma luand la purificat cele doua propulsoare, conform unor surse, noul astra GTC va dispune de o motorizare supraalimentata care dezvolta o putere de 286 CP.
Nici cei de la Vw nu se lasa mai prejos, chiar daca GTI-ul dezvolta doar 210 CP, ei se mai pot baza si pe modelul R care detine 265 CP. Acum sa nu ne facem uitati si de modelul OPC de la opel.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu